Oriunde te uiți, orice detaliu observi, totul îți stimulează simțurile. De la conceptul de design, până la funcționalitate, totul este iconic în sensul pur. Îți prezentăm noul IGNIS, crossover-ul urban care îți aprinde simțurile.
EXTERIOR
Stil minimalist, expresivitate și putere maxime
Stil de crossover în conceptul „Simplu și Iconic“. Esența designului stă în a face o impresie puternică încă de la prima vedere, în timp ce sunt menținute și elementele componente specifice, tradiționale, cum ar fi liniile, suprafețele și curbele extrem de simple.
Un design moștenit
Fiecare aspect al exteriorului noului Ignis duce mai departe legenda elementelor de design originale Suzuki, modernizându-le în același timp.
Forma montantului C (Fronte Coupe)
Forma montantului C accentuează impresia de sportivitate a modelului. Acest element este moștenit de la Fronte Coupe, prima japoneză soportivă de clasă mică vândută în Japonia.
Farurile incluse în grila frontală (Cervo)
Farurile incluse în grila frontală oferă mașinii un aspect unic și pronunțat. Acest element de design este moștenit de la prima generație a modelului sportiv de clasă mică, Suzuki Cervo.
Montanții laterali de culoare neagră (Swift)
Montanții laterali de culoare neagră accentuează aspectul exterior și creează o imagine de ansamblu compactă. Aceste elemente exterioare sunt moștenite de la generația anterioară Swift, o mașină proiectată să devină un model global strategic.
Forma fantei de pe lateralul capotei și garnitura contraaripii
Forma fantei de pe lateralul capotei și garnitura contraaripii sunt elemente specifice designului SUV-urilor Suzuki. Acestea au fost moștenite de la prima generație Vitara.
Forma montantului C accentuează impresia de sportivitate a modelului. Acest element este moștenit de la Fronte Coupe, prima japoneză soportivă de clasă mică vândută în Japonia.
Farurile incluse în grila frontală oferă mașinii un aspect unic și pronunțat. Acest element de design este moștenit de la prima generație a modelului sportiv de clasă mică, Suzuki Cervo.
Montanții laterali de culoare neagră accentuează aspectul exterior și creează o imagine de ansamblu compactă. Aceste elemente exterioare sunt moștenite de la generația anterioară Swift, o mașină proiectată să devină un model global strategic.
Forma fantei de pe lateralul capotei și garnitura contraaripii
Forma fantei de pe lateralul capotei și garnitura contraaripii sunt elemente specifice designului SUV-urilor Suzuki. Acestea au fost moștenite de la prima generație Vitara.
Culori
Alege dintr-o gamă de 14 culori și combinații disponibile:
INTERIOR
Design simplu și iconic, cu un plus de calitate și dinamism
Atât la interior cât și la exterior, designul este format din linii și suprafețe simple. Adoptarea unor componente simple și funcționale oferă noului Ignis un habitaclu cu o personalitate puternică. Designul combină atmosfera premium cu dinamismul specific unui crossover.
Accente portocalii
Accente titanium
Spațiu pentru bagaje ajustabil
Bancheta spate culisantă și fracționabilă 50/50 se poate rabata mărind spațiul portbagajului, asfel putându-se aranja într-o manieră mult mai eficientă bagaje de dimensiuni diferite.
Scaunele din spate ridicate
Scaunele din spate ridicate pe jumătate
Ambele scaune din spate pliate
Scaunele din spate ridicate
Scaunele din spate ridicate pe jumătate
Ambele scaune din spate pliate
PERFORMANȚĂ
Tehnologia Hybrid 12V
Tehnologia Hybrid 12V are rolul de a completa motorul termic pentru a spori eficiența și a micșora consumul. Acesta convertește energia cinetică generată în timpul decelerărilor în energie electrică, folosită apoi de un motor electric ce are rolul de a asista unitatea termică în sarcină. Compact și ușor, tehnologia hybrid are în componență o baterie de acumulatori de tip litiu-ion cu o capacitate de 10 Ah, cu o caracteristică bună de încărcare și de distribuire a energiei către motorul electric, care este un generator de pornire integrat (ISG).
Motorul 1.2 DUALJET
Unitatea 1.2 DUALJET oferă atât un răspuns rapid la accelerație cât și eficiență sporită pentru consumul de carburant. Acest echilibru remarcabil este posibil datorită mai multor componente, precum sistemul de admisie VVT (distribuție variabilă) controlat electronic, pompa de ulei cu debit variabil sau sistemul de răcire a pistoanelor controlat electronic (PCJ).
1.2 DUALJET
ALLGRIP AUTO
ALLGRIP AUTO este sistemul 4WD optim, oferind liniște mentală șoferului în timpul condusului de zi cu zi, în special atunci când rulează pe suprafețe alunecoase sau acoperite cu zăpadă. Datorită sistemului inteligent de gestionare a tracțiunii pe toate cele 4 roți, cuplul este distribuit automat pe roțile din spate atunci când este detectată pierderea aderenței pe roțile din față.
O nouă platformă de ultimă generație care contribuie la creșterea confortului și a eficienței
Calitatea călătoriei este determinată de șasiul automobilului. Formele line și continue ale șasiului noului Ignis asigură o rigiditate crescută, excluzând ranforsări suplimentare și implicit asigurând o greutate mai mică. Utilizarea acestei platforme deosebit de eficiente contribuie la determinarea unei reduceri considerabile a consumului de combustibil dar și la creșterea semnificativă a stabilității și a solidității automobilului. Reducerea compartimentului motor sporește spațiul și implicit confortul interior.
Dezvoltare de suspensii noi (4x2)
Dezvoltare de suspensii noi (4x4)
SIGURANȚĂ
Tehnologiile avansate de siguranță îți oferă liniște mentală pe timpul condusului zilnic
Suzuki Ignis este echipat cu două camere care, asemenea ochiului uman, pot măsura distanțe și forme ale obiectelor din fața lor. Folosind formele și dimensiunile lor pot detecta autovehiculele, pieteonii sau chiar benzile de circulație. Trei sisteme de siguranță cu tehnologie de ultimă oră vin în ajutorul camerelor: Asistența Duală a Frânării (Dual Camera Brake Support – DCBS), asistența la menținerea benzii de circulație, și avertizarea în cazul unui comportament anormal la volan, ce ar putea avea drept cauză o stare de oboseală sau somnolență a șoferului.
Asistența Duală a Frânării (Dual Camera Brake Support – DCBS)
1. Atenționare
Atunci când sistemul consideră că există pericolul unui potențial accident, inițiază o alarmă sonoră însoțită de o avertizare luminoasă în bord.
2. Frânare ușoară automată
În cazul în care riscul unei coliziuni crește, sistemul inițiază chiar o frânare ușoară, însoțită de alerte sonore și vizuale pentru a îl determina pe șofer să evite accidentul.
3. Asistență la frânare
Dacă șoferul apasă frâna în timp ce funcția de avertizare a necesității frânării este activă, funcția de asistență a frânării aplică o forță suplimentară la frânare.
4. Frânare automată
Dacă sistemul determină pericolul unui accident iminent și nu există nici o reacție din partea șoferului, inițiază automat o frânare puternică în efortul de a evita coliziunea sau de a limita eventualele pagube.
Alte funcții
Funcția de avertizare la părăsirea benzii de circulație
Atunci când mașina părăsește banda de circulație fără ca șoferul să folosească semnalizatorul, sistemul inițiază o vibrație în volan, însoțită de o avertizare luminoasă în bord pentru a atrage atenția șoferului cu privire la părăsirea benzii, ce poate fi cauzată de factori precum neatenția la drum.
Funcția de alertare în cazul unui comportament sinuos al șoferului
Atunci când autovehiculul șerpuiește între liniile benzii de circulație, sistemul emite o alarmă sonoră de avertizare însoțită de un avertizor luminos în bord. Acesta atrage atenția șoferului asupra comportamentului său ezitant ce poate avea drept cauze somnolența sau alți factori periculoși.
Atunci când sistemul consideră că există pericolul unui potențial accident, inițiază o alarmă sonoră însoțită de o avertizare luminoasă în bord.
2. Frânare ușoară automată
În cazul în care riscul unei coliziuni crește, sistemul inițiază chiar o frânare ușoară, însoțită de alerte sonore și vizuale pentru a îl determina pe șofer să evite accidentul.
3. Asistență la frânare
Dacă șoferul apasă frâna în timp ce funcția de avertizare a necesității frânării este activă, funcția de asistență a frânării aplică o forță suplimentară la frânare.
4. Frânare automată
Dacă sistemul determină pericolul unui accident iminent și nu există nici o reacție din partea șoferului, inițiază automat o frânare puternică în efortul de a evita coliziunea sau de a limita eventualele pagube.
Funcția de avertizare la părăsirea benzii de circulație
Atunci când mașina părăsește banda de circulație fără ca șoferul să folosească semnalizatorul, sistemul inițiază o vibrație în volan, însoțită de o avertizare luminoasă în bord pentru a atrage atenția șoferului cu privire la părăsirea benzii, ce poate fi cauzată de factori precum neatenția la drum.
Funcția de alertare în cazul unui comportament sinuos al șoferului
Atunci când autovehiculul șerpuiește între liniile benzii de circulație, sistemul emite o alarmă sonoră de avertizare însoțită de un avertizor luminos în bord. Acesta atrage atenția șoferului asupra comportamentului său ezitant ce poate avea ca și cuze somnolența sau alți factori periculoși.