Noul Vitara
De la 16.720€ cu TVA
Mai puternic, mai atractiv
La a 30-a sa aniversare, cel mai popular model de la Suzuki a primit o îmbunătățire atât la nivel vizual, cât și la nivelul motorizării și a interiorului. Astfel, noul Vitara beneficiză de ambele motoare turbo pe benzină, Boosterjet, de 1.0 și 1.4 litri. Două culori noi și disponibilitatea unor noi tehnologii sunt printre surprizele noului model, ceea ce face din Vitara cel mai avansat Suzuki din punct de vedere tehnologic.
Culori
Alege dintr-o gamă de 15 culori și combinații disponibile:
DOTĂRI

Sistem ALLGRIP SELECT
Noul Vitara beneficiază de tracțiune 4WD grație sistemului dezvoltat de Suzuki ce îi permite șoferului să selecteze unul dintre cele 4 moduri de condus diferite:
-
Auto: pentru condus economic; comută automat pe 4WD când detectează alunecări;
-
Sport: alocă mai mult cuplu către roțile din spate pentru a îmbunătăți performanța la viraje și optimizează caracteristicile acceleratorului/cuplului pentru un răspuns mai bun al motorului;
-
Snow: pentru suprafețe cu zăpadă, nepavate sau alunecoase;
-
Lock: pentru a extrage vehiculul din zăpadă, noroi și nisip.


Noutăți la exterior
Plafonul panoramic, care nu a fost disponibil pentru fostul Vitara S, e disponibil de acum pe echiparea Luxus. De asemenea, paleta de culori exterioare a fost îmbogățită cu ajutorul adăugării a două noi nuanțe: una mai intensă, cu accente sportive (Solar Yellow Pearl Metallic) și una moderată, cu accente rafinate (Ice Grayish Blue Metallic).
O alegere între două motorizări
În plus față de cunoscutul și apreciatul propulsor K14C, supraalimentat și cu injecție de combustibil, ce a echipat fostul Vitara S, este introdus și noul K10C, care oferă la rândul său tehnologiile supraalimentării și a injecției directe de combustibil. Acesta a fost dezvoltat special pentru a oferi un echilibru excelent între putere și performanță economică. Turbosuflanta, sistemul de injecție directă și configurația cu trei cilindri dispuși în linie contribuie la o greutate redusă și la dimensiuni compacte, dar și la o valoare foarte bună pentru cuplul motor maxim oferit, la îmbunătățirea consumului de combustibil și la reducerea emisiilor poluante.


Și mai multe sisteme avansate de siguranță
Sistemul Radar Brake Support (RBS), care utiliza doar un radar, a fost înlocuit cu sistemul Dual Sensor Brake Support, care pe lângă un radar cu laser utilizează și o cameră de luat vederi pentru analizarea traficului; de acum este disponibilă și o funcție de detectare a pietonilor, care poate acționa automat sistemul de frânare. Alte sisteme de asistare și siguranță disponible de acum sunt: Lane Departure Warning (sistemul de avertizare a părăsirii benzii de rulare), Lane Departure Prevention (sistemul de asistare la menținerea benzii de deplasare) și Traffic Sign Recognition (sistemul de recunoaștere automată a semnelor de circulație).
Sistem ALLGRIP SELECT
Noul Vitara beneficiază de tracțiune 4WD grație sistemului dezvoltat de Suzuki ce îi permite șoferului să selecteze unul dintre cele 4 moduri de condus diferite:
-
Auto: pentru condus economic; comută automat pe 4WD când detectează alunecări;
-
Sport: alocă mai mult cuplu către roțile din spate pentru a îmbunătăți performanța la viraje și optimizează caracteristicile acceleratorului/cuplului pentru un răspuns mai bun al motorului;
-
Snow: pentru suprafețe cu zăpadă, nepavate sau alunecoase;
-
Lock: pentru a extrage vehiculul din zăpadă, noroi și nisip.

Noutăți la exterior
Plafonul panoramic, care nu a fost disponibil pentru fostul Vitara S, e disponibil de acum pe echiparea Luxus. De asemenea, paleta de culori exterioare a fost îmbogățită cu ajutorul adăugării a două noi nuanțe: una mai intensă, cu accente sportive (Solar Yellow Pearl Metallic) și una moderată, cu accente rafinate (Ice Grayish Blue Metallic).

O alegere între două motorizări
În plus față de cunoscutul și apreciatul propulsor K14C, supraalimentat și cu injecție de combustibil, ce a echipat fostul Vitara S, este introdus și noul K10C, care oferă la rândul său tehnologiile supraalimentării și a injecției directe de combustibil. Acesta a fost dezvoltat special pentru a oferi un echilibru excelent între putere și performanță economică. Turbosuflanta, sistemul de injecție directă și configurația cu trei cilindri dispuși în linie contribuie la o greutate redusă și la dimensiuni compacte, dar și la o valoare foarte bună pentru cuplul motor maxim oferit, la îmbunătățirea consumului de combustibil și la reducerea emisiilor poluante.

Și mai multe sisteme avansate de siguranță
Sistemul Radar Brake Support (RBS), care utiliza doar un radar, a fost înlocuit cu sistemul Dual Sensor Brake Support, care pe lângă un radar cu laser utilizează și o cameră de luat vederi pentru analizarea traficului; de acum este disponibilă și o funcție de detectare a pietonilor, care poate acționa automat sistemul de frânare. Alte sisteme de asistare și siguranță disponible de acum sunt: Lane Departure Warning (sistemul de avertizare a părăsirii benzii de rulare), Lane Departure Prevention (sistemul de asistare la menținerea benzii de deplasare) și Traffic Sign Recognition (sistemul de recunoaștere automată a semnelor de circulație).
