Swift te înalță

Mașina trebuie să fie o entitate care stârnește emoții. Suzuki Swift Mild Hybrid este făcut să fie condus cu inima. Are un caracter puternic, articulat cu mult stil și culori vibrante. Este conservator și dezlănțuit în același timp. Când îl vei avea, vei simți în fiecare zi un îndemn subtil să te urci la volan și să pornești către o experiență încântătoare, care nu cunoaște limite. În orice mod posibil, Swift Mild Hybrid chiar „te înalță“.

EXTERIOR

Designul care îți înalță spiritul

Frumusețea nu trebuie să fie doar la suprafață. Ceea ce contează cu adevărat este esența lui Swift de a fi „făcut pentru a fi condus“. Are o prezență impresionantă generată de o statură joasă, scurtă și lată, o manifestare a unui dinamism debordant trasat cu linii atletice. Stilul care creeează senzația de mișcare, chiar și atunci când stă pe loc, accelerează emoția șoferului.

Culori

Alege dintr-o gamă de 11 culori și combinații disponibile:

INTERIOR

Habitaclul care îți crește pasiunea

Odată ce te așezi la volan, sentimentul de a demara imediat începe să crească datorită implementării cu maximă meticulozitate a designului interior ce pune șoferul pe primul plan. Volanul de tipul celor din competițiile de motorsport, în forma literei „D“, scaunele din față cu susținere fermă și consola centrală orientată către șofer creează o atmosferă sportivă de o înaltă calitate, care acționează ca un liant între șofer și mașină.

Indicatoare de bord stilate și ușor lizibile

Cadranele indicatoarelor de bord accentuează caracterul sportiv, fiind evidențiate cu inserții de crom satinat și iluminate în roșu aprins cu alb. Pentru a sublinia designul sportiv și intuitiv, între cele două ceasuri principale sunt indicate nivelul uleiului și temperatura apei, conturând un aspect general tipic ceasurilor cronograf.

LCD color cu funcții multiple

Un ecran multifuncțional color TFT LCD de 4.2 inch se află în centrul panoului de bord pentru a informa șoferul cu acuratețe și intuitivitate. Informările pot fi despre parametrii de funcționare și comportament ai autovehiculului, cum ar fi puterea și cuplul dezvoltat de motor, valoarea forței G aplicate, sau despre parametrii de întrebuințare ai frânei și accelerației.

Sistem audio și conectivitate

Un ecran touchscreen de 7 inch permite operarea funcțiilor multimedia, inclusiv a sistemul audio, a sistemul hands-free al telefonului, a sistemul de navigație și a conectivității telefonului mobil. Funcțiile pot fi selectate din cele 4 moduri principale de operare – Listen, Call, Drive și Connect. Sincronizarea telefonului mobil se realizează prin Apple CarPlay, Android Auto și MirrorLink. Conectându-ți prin USB telefonul iPhone compatibil, Apple CarPlay îți permite să efectuezi apeluri, să accesezi muzica, să trimiți și să primești mesaje și să primești informații referitoare la drum, toate prin comenzi vocale sau prin apăsarea ecranului touchscreen. Android Auto îți aduce la degetul mic aplicații precum Google Maps, Google Căutare și alte servicii Google, toate într-o manieră sigură din punct de vedere al atenției la drum. Aplicația MirrorLink permite numeroaselor aplicații de pe smartphone să apară pe display-ul cu touchscreen al mașinii și să le poți accesa direct.

PERFORMANȚĂ

Performanța la volan îți ridică nivelul emoțiilor

Accelerație rapidă și puternică. Stabilitate și direcție de mare acuratețe ce îți permit sa îți menții întotdeauna trasa dorită. Suzuki Swift a fost reinventat acordându-se o maximă antenție fiecărui detaliu al sistemului de propulsie și al șasiului, cu intenția de a realiza performanțe superioare, o legătură puternică șofer – mașină și un control absolut. În special datorită faptului că sistemul de propulsie și șasiul sunt elemente esențiale care determină plăcerea de a conduce, au fost integrate fără rezerve cele mai avansate siteme tehnologice, chiar și acolo unde nu se pot vedea.

HEARTECT. Platforma de nouă generație. Mai ușoară și mai rigidă, pentru performanțe fundamentale îmbunătățite.

Noua platformă HEARTECT are o construcție foarte rigidă, care contribuie la creșterea siguranței în caz de accident, iar forma lină, de curbă continuă a șasiului, cu puține îmbinări, dispersează efectiv energia impactului în cazul unei coliziuni. Astfel, platforma are o greutate redusă datorită renunțării la elementele clasice de ranforsare și a folosirii unui oțel ușor și deosebit de rezistent la tensiune. Acest fapt crește semnificativ performanțele de accelerare, agilitate, frânare și eficiență a consumului de combustibil.

Motor 1.2 DUALJET ultra-eficient

Noul motor 1.2 DUALJET dispune de injectoare duble pentru fiecare cilindru pentru o eficienta termala sporita. Tehnologia de varf de la baza acestui propulsor contribuie si la un consum redus de combustibil, oferind in acelasi timp un raport de compresie de 13:1, distributie variabila controlata electronic (VVT) care poate functiona pe o plaja larga de pozitii ale arborelui cu came, o pompa de ulei cu capacitate variabila ce poate mentine o presiune hidraulica joasa atunci cand motorul este inca rece si un sistem de racire a pistoanelor controlat electronic care asigura o detonatie corecta a motorului (protejand motorul de fenomenul cunoscut sub denumirea de „knocking”).

Tehnologie Hybrid 12V

Pentru o mai buna economie de combustibil, sistemul Hybrid 12V ofera asistenta motorului termic cu ajutorul unui starter-generator (ISG) care functioneaza ca un motor electric si al unei baterii Li-ion de 10Ah. Acest sistem se preteaza perfect automobilelor compacte prin faptul ca ofera un echilibru intre performante, consum si spatiul efectiv pe care il ocupa.

SIGURANȚĂ

Siguranța care îți crește încrederea

O liniște mentală desăvârșită este esențială pentru a te bucura din plin de condus. În consecință, Suzuki Swift a fost reinventat aplicându-i-se fără rezerve o serie de noi tehnologii avansate de siguranță. În completarea sistemelor avansate de protecție a pasagerilor în eventualitatea unei coliziuni, au fost integrate și noi sisteme îmbunătățite de prevenire a accidentelor.

Sistem de detecție avansat

Dual Sensor Brake Support (DSBS)

1. Atenționare
Atunci când sistemul consideră că există pericolul unui potențial accident, inițiază o alarmă sonoră însoțită de o avertizare luminoasă în bord.
2. Asistență la frânare
Dacă există riscul unei coliziuni frontale, iar șoferul, sub influența emoțiilor de moment, nu aplică o forță de frânare adecvată situației, funcția de asistență aplică o forță suplimentară pentru o frânare optimă.
3. Frânare automată
Dacă sistemul determină pericolul unui accident iminent și nu există nici o reacție din partea șoferului, inițiază automat o frânare puternică în efortul de a evita coliziunea sau de a limita eventualele pagube.

Alte funcții

Avertizarea la părăsirea benzii de circulație

Funcția de avertizare la părăsirea benzii de circulație devine activă la viteze pe peste 60 km/h și are rolul de a anticipa și a avertiza șoferul cu privire la o eventuală situație periculoasă prin semnale vizuale (în bord) și tactile (prin vibrații în volan). Această funcție face parte din dotarea standard a autovehiculelor dotate cu cameră monoculară și senzor laser.

Funcția de alertare în cazul unui comportament sinuos al șoferului

Atunci când la viteze mai mari de 60 km/h autovehiculul șerpuiește între liniile benzii de circulație, ca urmare a stării de oboseală a șoferului, sistemul emite o alarmă sonoră de avertizare însoțită de un avertizor luminos în bord. Acesta atrage atenția șoferului asupra comportamentului său ezitant ce poate avea drept cauze somnolența sau alți factori periculoși. Această funcție intră în dotarea standard a autovehiculelor dotate cu cameră monoculară și senzor laser.

Cruise Control Adaptiv

Atunci când un alt autovehicul rulează în fața mașinii, sistemul de Cruise Control Adaptiv utilizează unde laser pentru a calcula milimetric distanța până la mașina din față, menținând automat spațiul dintre cele două mașini în acord cu una dintre cele 3 setări posibile selectate de șofer. Atunci când nu există nici o mașină în față, sistemul menține viteza constantă setată de către șofer (între 40 km/h și 160 km/h)
*Distanța dintre autovehicule variază în funcție de viteză

Asistența la comutarea între fazele de lumină

La viteze de peste 40 km/h, Asistența la comutarea între fazele de lumină alternează aprindrea fazei lungi cu faza scurtă în funcție de prezența altor mașini și de iluminarea mediului înconjurător. Această funcție intră în dotarea standard a autovehiculelor dotate cu cameră monoculară și senzor laser.
1. Atenționare
Atunci când sistemul consideră că există pericolul unui potențial accident, inițiază o alarmă sonoră însoțită de o avertizare luminoasă în bord.
2. Asistență la frânare
Dacă există riscul unei coliziuni frontale, iar șoferul, sub influența emoțiilor de moment, nu aplică o forță de frânare adecvată situației, funcția de asistență aplică o forță suplimentară pentru o frânare optimă.
3. Frânare automată
Dacă sistemul determină pericolul unui accident iminent și nu există nici o reacție din partea șoferului, inițiază automat o frânare puternică în efortul de a evita coliziunea sau de a limita eventualele pagube.

Avertizarea la părăsirea benzii de circulație

Funcția de avertizare la părăsirea benzii de circulație devine activă la viteze pe peste 60 km/h și are rolul de a anticipa și a avertiza șoferul cu privire la o eventuală situație periculoasă prin semnale vizuale (în bord) și tactile (prin vibrații în volan). Această funcție face parte din dotarea standard a autovehiculelor dotate cu cameră monoculară și senzor laser.

Funcția de alertare în cazul unui comportament sinuos al șoferului

Atunci când la viteze mai mari de 60 km/h autovehicolul șerpuiește între liniile benzii de circulație, ca urmare a stării de oboseală a șoferului, sistemul emite o alarmă sonoră de avertizare însoțită de un avertizor luminos în bord. Acesta atrage atenția șoferului asupra comportamentului său ezitant ce poate avea ca și cuze somnolența sau alți factori periculoși. Această funcție intră în dotarea standard a autovehiculelor dotate cu cameră monoculară și senzor laser.

Cruise Control Adaptiv

Atunci când un alt autovehicul rulează în fața mașinii, sistemul de Cruise Control Adaptiv utilizează unde laser pentru a calcula milimetric distanța până la mașina din față, menținând automat spațiul dintre cele două mașini în acord cu una dintre cele 3 setări posibile selectate de șofer. Atunci când nu există nici o mașină în față, sistemul menține viteza constantă setată de către șofer (între 40 km/h și 160 km/h)
*Distanța dintre autovehicule variază în funcție de viteză

Asistența la comutarea între fazele de lumină

La viteze de peste 40 km/h, Asistența la comutarea între fazele de lumină alternează aprindrea fazei lungi cu faza scurtă în funcție de prezența altor mașini și de iluminarea mediului înconjurător. Această funcție intră în dotarea standard a autovehiculelor dotate cu cameră monoculară și senzor laser.

Descarcă prețuri, specificații și alte informații

HAI SĂ DISCUTĂM

Introdu numărul tău de mobil, fără spații (ex: 0722123456)
AUTONET S.R.L. va prelucra datele tale strict pentru a-ți răspunde la solicitare, în conformitate cu Politica de protecție a datelor cu caracter personal.
Dorim să îți oferim informații și consultanță individuală corespunzând intereselor tale specifice. Prin urmare, te rugăm să îți dai consimțământul
Back to top