Suzuki, o companie japoneză unică

În viziunea Suzuki, creativitatea este darul omului de a inventa produse care ajută la înfăptuirea unor condiții de trai mai bune și care răspund mai bine satisfacerii aspirațiilor umane. Încă de la fondare, Suzuki Motor Corporation a urmărit întotdeauna să realizeze produse de mare valoare, în acord cu filozofia sa de creație. Realizând că valoarea poate avea un caracter relativ în funcție de perioada de timp, țară și stil de viață, compania Suzuki e determinată să răspundă provocării de a oferi produse pe deplin satisfăcătoare oamenilor din lumea întreagă, care să beneficieze de avansata sa tehnologie și creativitate.

Suzuki și-a început activitatea în anul 1909 sub denumirea de Suzuki Loom Works și a fost înființată ca și companie în 1920. Din momentul fondării, în Hamamatsu, Japonia, Suzuki a crescut și s-a extins constant. Înaintea celui de Al Doilea Război Mondial, bicicletei cu motor – cu o foarte bună reputație – „Power free“ i-a urmat motocicleta de 125cc „Colleda“. Apoi a apărut mașina de greutate redusă „Suzukilight“, un produs de pionierat care a contribuit la revoluția industriei automobilelor japoneze.

Fiecare dintre aceaste vehicule a fost marcant pentru perioada lui, fiecare în felul său și au fost dezvoltate și produse folosindu-se cele mai avansate tehnologii ale epocii. În ziua de astăzi, pentru a răspunde în mod adecvat stilului de viață în permanentă schimbare al oamenilor, numele Suzuki poate fi văzut pe game complete de motociclete, automobile, motoare exterioare, alte mici vehicule motorizate și echipament industrial.

Numele Suzuki este recunoscut de oameni din întreaga lume care îl asociază cu un brand al produselor de calitate – fiabile și originale, dar și cu spiritul inovativ, cu caracterul competitiv, forjat în sporturile cu motor și cu filozofia unui producător japonez de tradiție. SUZUKI confirmă în permanență valorile acestui simbol global și este determinat să mențină această încredere a clienților și în viitor, fără a se opri vreodată din a crea produse cu o valoare adăugată avansată.

Motto-ul Suzuki de „a dezvolta produse superioare având clientul în centrul atenției“ se află în primul paragraf al declarației misiunii sale. Suzuki va încerca permanent să dezvolte produse de o reală valoare care să fie apreciate cât mai mult posibil de către clienții săi.

Un viitor frumos înseamnă un mediu natural sănătos. Grupul Suzuki își ia angajamentul să dezvolte autovehicule mici și subcompacte și tehnologii prietenoase cu mediul de care clienții au nevoie, sub sloganul „Mașini mici pentru un viitor mare“.

În consecință Suzuki își concentrează eforturile pentru a promova calitățile „mai mic, mai puțin, mai concis, mai simplu și elegant“ din toate punctele de vedere, și lucrează permanent la rafinarea unui management cât mai eficient, durabil și sănătos.

Leave comments

Your email address will not be published.



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Back to top