Unde, când şi cum?
Stimaţi Cumpărători!
Ne mândrim cu privire la proiectarea şi producerea unora dintre cele mai fiabile vehicule pe care le puteţi cumpăra. Dacă sunteţi un conducător de autovehicul Suzuki, aţi observat, fără îndoială, că maşinile noastre sunt din ce în ce mai puternice.
Din păcate, încă nu am produs o cheie care sa fie imposibil de pierdut, pneuri dezumflate care să se schimbe singure, sau o maşină care să continue să meargă chiar şi atunci când a rămas fără benzină.
Însă până să îndeplinim şi aceste obiective, vă punem la dispoziţie programul Asistenţă Suzuki. Indiferent de cât de mare sau mică este problema dumneavoastră, puteţi să ne contactaţi oricând la numerele de telefon afişate.
Ce înseamnă Asistenţă Suzuki?
Pe scurt: ajutor imediat în toată Europa în limba română!
Asistenţă Suzuki este o asistenţă gratuită în afara obligaţiilor de garanţie*, oferită de Magyar Suzuki Corporation, care va fi disponibilă tuturor cumpărătorilor de autovehicule Suzuki noi, în 24 de ore pe teritoriul României, precum şi în ţările europene de mai jos.
* Magyar Suzuki Corporation îşi rezervă toate drepturile legale de modificare unilaterală a serviciului prestat. Conţinutul servicului de Asistenţă Suzuki este stabilit de Condiţiile Generale ale Servicului de Asistenţă Suzuki, care poate fi citit pe site-ul www.suzuki.ro, precum puteţi să vă informaţi şi la reprezentanţele Suzuki. Andora, Anglia, Belgia, Bulgaria, Bosnia-Herzegovina, Cipru, Cehia, Danemarca, Finlanda, Franţa, Gibraltar, Croaţia, Grecia, Olanda, Irlanda, Polonia, Lichtenstein, Luxemburg, Macedonia, Malta, Monaco, Muntenegru, Germania, Norvegia, Italia, Portugalia (cu excepţie: Madeira), România, San Marino, Spania, Elveţia, Slovacia, Serbia, Slovenia, Turcia, Ungaria, Vatican.
Când poate fi folosit?
Serviciul este valabil pentru o perioadă de 3 ani după prima înmatriculare a autovehiculului. Folosirea serviciului gratuit nu este obligatorie, desconsiderarea acestuia nu încetează drepturile legale de garanţie.
Asistenţa Suzuki poate fi folosită exclusiv în cazul defecţiunilor vehiculelor, care devin incapabile să meargă mai departe, aceasta fiind aflată în cadrul obligaţiilor de garanţie. Serviciul Asistenţă Suzuki nu poate fi folosit în cazurile în care ajutorul este necesar din cauza:
– unui accident rutier;
– epuizării acumulatorului cauzate de o instalaţie electrică montată după fabricaţie;
– operatorul vehicului nu a executat lucrările stabilite legate de inspecţia tehnică periodică, de întreţinere şi de recondiţionare;
– în cazurile în care se anulează garanţia, sau dacă garanţia nu este valabilă pentru defecţiunea respectivă.
Serviciul nu poate fi folosit ulterior, după îndepărtarea defecţiunilor, mai ales nu poate fi solicitat în bani.
Cine are dreptul să folosească acest serviciu?
Cu ajutorul acestui card, serviciul Asistenţă Suzuki poate fi folosit nu numai de posesorul autovehiculului, ci şi de şoferul acestuia conform hotărârii Magyar Suzuki Corporation, îndreptăţirea la folosirea serviciului Asistenţă Suzuki este legată de prezentarea cardului Asistenţă Suzuki. Acest lucru face posibil ca apropiaţii sau cunoştinţele să călătorească liniştiţi şi în absenţa Dvs.**
** Vă rugăm să păstraţi cu grijă cardul Asistenţă Suzuki care aparţine autovehiculului, deoarece Magyar Suzuki Corporation NU îşi asumă responsabilitatea pentru daunele cauzate de folosirea cardului de către persoanele neautorizate.
Cum funcţionează Asistenţă Suzuki?
Imediat după preluarea apelului telefonic Asistenţă Suzuki porneşte spre ajutorul dumneavoastră şi, depinzând de distanţă, ajunge la faţa locului în cel mai scurt timp ca să efectueze depanarea. Dacă aceasta nu este posibilă pe loc, maşina va fi transportată la cel mai apropiat service Suzuki.
Ce asigură Asistenţă Suzuki?
Serviciul Asistenţă Suzuki oferă asigurarea închirierilor de maşini, asigurarea posibilităţii de a continua drumul şi acoperirea cheltuielilor de cazare şi taxi, conform celor stabilite de Condiţiile Generale ale Serviciului de Asistenţă Suzuki.
Ce trebuie să faceţi pentru folosirea serviciului de Asistenţă Suzuki?
Vă rugăm să aveţi întotdeauna la dumneavoastră cardul care vă îndreptăţeste să folosiţi serviciul de Asistenţă Suzuki (de exemplu: în certificatul de înmatriculare). Serviciile noastre pot fi folosite numai de posesorii cardului Asistenţă Suzuki!
În cazul unei defecţiuni, sunaţi la numărul de telefon indicat! În cazul apelurilor din ţară, precum şi a celor din străinătate, aveţi posibilitatea de a cere ajutor în limba română.
În urma convorbirii telefonice, reprezentantul Suzuki vă va cere următoarele informaţii:
– numărul cardului Asistenţă Suzuki;
– modelul autovehiculului;
– numărul de şasiu al autovehiculului;
– locaţia exactă a autovehiculului;
– problema;
– data primei înmatriculări a autovehiculului;
– datele dumneavoastră de contact.
Desigur, sperăm că nu veţi avea niciodată nevoie de un astfel de serviciu.
Dar nu este bine de ştiut că el există?
Număr de urgenţă apelabil în România cu tarif local:
0728 222 000
Număr de urgenţă apelabil din străinătate:
+43 152 503 6259